Teen Fitness

Teen Fitness

Styrketræning for unge fra 7. klasse og op efter 1-1,5 time alle ugens dage.

Der lægges et vægttræningsprogram der passer specielt til dig. 

Første gang du melder dig ind i motionscenteret, skal der obligatorisk laves et vægttræningsprogram. Dette laves af vores personlige træner og instruktør. Dette tager 1-2 timer.

Det er de voksnes ansvar at dette program følges, så der ikke opstår skader ved forkert eller for tung træning. 

Derfor må den unge kun træne under tilsyn af en voksen, der også er betalende medlem.

- Styrketræning virker forbyggende på en lang række livsstilssygdomme. Et barn der udøver fysisk aktivitet er sundere end et inaktivt barn og har ikke i sammen grad risiko for at udvikle diabetes, fedme og kredsløbssygdomme og knogleskørhed.

- Styrketræning kan bruges til at forbedre motoriske færdigheder og idrætspræsentationer

TeenFitness - BC (60 min.)

Holdtræning for unge imellem 12 og 14 år. Tirsdage kl. 19.00 til 20.00

Vi tilbyder cirkeltræning, der vil forbedre styrken, konditionen og balancen. Med et hold på ca. 10 er der tid til at have det sjovt, høre musik og få sved på panden.

Vi starter med 10 min. opvarmning og så træner vi på 7-15 STATIONER ud som f.eks. kan være sjipning osv.

 

Teen Fitness - Party bike (45 min.)

Spinning for unge - min. højde 147cm. Fredage (hold øje med halbooking)

Vi sidder på cyklen i spinnings lokalet og du har cykelsko på og medbringer drikkedunk og håndklæde. Det er en fordel et par cykel bukser , men det behøves ikke i starten.

Træningsprogrammet er specielt udviklet til teenagere, ikke for hårdt men nok til at få sved på panden. Her får du motiverende træning - først ca. 10 min. opvarmning og så 30 min. cykling . Kom minimum 10 minutter før holdet starter.

Her ligges vægt på konditionen, forbrænding og ja vi hører og ser fed musik på vores storskærm i spinnings lokalet.

 

Booking af Teen Fitness
 

Booking af Teen Fitness